Sidor

lördag 5 november 2011

party



Jag drog på festen iaf, var och tränade box med mamma och sen när jag kom ut där så ropade Sanna och Tobbe på mig så dom fick övertalat mig till att dra dit ändå, vi klädde ut oss till agenter, eller Sanna var det redan så jag hängde på henne. :)
Men jag kan ju inte påstå att det var roligt, menmen jag var där en stund iaf!
& idag tar vi nya tag för ikväll så blir det tjejkväll/tjejmiddag med några tjejer hemma hos Amanda, ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar