hejhejhej!
Idag är det fredag och jag har kommit hem från skolan. hade orientering men det gick faktiskt bra och var roligare än vad det någonsin varit innan, efter det fick vi basta, hur gott?!!
Har även haft musik idag och då så skulle jag och Jennie skriva en låt och det blev om ''lärarna på ängås skola'', vilket också låten fick heta. Spelade upp den och så var vi klara med det, kändes riktigt skönt!
Den kanske kommer upp i bloggen någon gång, vem vet. ;)
Sitter nu och kollar lite bloggar och sånt, ska snart ta något och käka och sedan packa för helgen ska jag tillbriga i Göteborg med min kära mor och syster.
puss
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar