Sidor

torsdag 5 maj 2011

LET'S GET LOUD

Min dag i skolan har varit bra, jag skrev på nationella i matte och det gick la hyfsat. Blev bara så irriterad det sista där så jag gick bara, sedan har jag haft teknik och då så limmade jag ihop ett hus, JAG ÄR GRYM!
Sedan var det lunch, mycket gott faktiskt. & efter det var det daxs för svenska men då satt Mattias bara och masserade mig, hur gött som helst! Sedan gjorde vi ett matte test c-del, vi ska nämligen ha det nästa vecka?!
Och eftersom vi egentligen har sovmorgon på torsdagar men inte fick det idag pga nationella så fick vi sluta tidigare, 20 i 2 för att alla skulle hinna med bussen och sånt där!
Nu sitter jag och laddar ner mer musik och har precis käkat omelett! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar