Nu har jag varit ute med Chifen och Jessica, kastade pinnar och gick en sväng.
Sitter och pratar i telefoooon nu, hoppas att mitt batteri snart tar slut. hahaha!!!!
Imorgon är det daxs för volleyboll, & tjejer nu tar vi fan och vinner hela skiten!
godnatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar