Sidor

lördag 23 april 2011

Underbart dag

vädret alltså, har varit kanon bra idag, det gillar vi verkligen!
Åkte till myckleby skola med mamma, pappa och Jessica, där så skulle vi spela brännboll med mina kusiner och syster Jessica + några från deras sida av släkten. :p
Josefin hängde med och det var mycket trevligt, solade, spelade brännboll och så fick hon även åka med mig en sväng i bilen när jag skulle parkera i skuggan, det var lättare sagt än gjort men jag klarade det! ;)
Dock tror jag att jag kommer få vara med i Sveriges värsta bilförare för jag är så kass. höhö
Sedan var vi uppe hos mina andra kusiner, Emelia fyller år idag så det var lite kalas. käkade där och så. Nu är jag hemma igen och är gött trött! Men ikväll ska jag nog förmodligen ner till stranden igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar