Sidor

söndag 3 april 2011

mitt 1000e inlägg!

och jag hade tänkt att berätta lite om min helg tror jag. höhö
Fredag: gick till skolan, var är en timme och sen gick jag hem. Gick tillbaks kvart över tolv för att lyssna på Benny, och efter det hem igen. somnade vid tre till fem, då Robert kom och vi skulle gå bort till gården. klockan sju så skulle han hem så vi åkte till varekil med Mikael och Patrick, sen till gården igen och där spännderade vi i stort sett hela fredagen.
Lördag: vaknade tiiidigt.. duchade och gjorde mig i ordning, Robert kom klockan tolv och vi tog tjugo över ett bussen till Göteborg, kollade i affärer, käkade på MAX och kollade på bio. ''Hur många lingon finns det i världen?'' det var en bra film, dock hade jag trott att den skulle vara lite roligare men den var bra! Tog tåget till Stenungsund och där skulle vi väntat på bussen i en evighet men så kom Mikael och Patrick å hämtade oss i stället, skönt! Sen var vi med dom hela kvällen, revigt. kom hem någon gång runt halv tre, somnade hos Mikael när vi kollade på film så frågade han om han skulle köra hem mig i stället, JATACK! haha
Söndag: vaknade runt tolv och sitter nu här vid datorn, idag ska jag kanske färga mitt hår, annars blir det någon annan dag i veckan som kommer och så MÅSTE jag verkligen plugga.. Har två prov som väntar mig i veckan, och sen ett inlämningsarbete om sisådär två veckor?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar