Sidor

torsdag 21 april 2011

21:e april 2011, godnatt!

Det är exakt en månad kvar tills jag fyller år. sextooooooon, WOOOOHOW vad rockigt!!!!!! haha
nä, men det kan väl allt bli kul :p
Idag har det varit en bra dag, jag har varit med Josefin och sen tillbringade jag kvällen ute med trevligt folk. :) Jag och Josefin tog även några kort som jag hoppas på att få upp här i bloggen, det beror lite på om datorn hade tänkt att vara lika seg som den alltid är när jag laddar upp bilder från min kamera.. men som sagt vi får se!
I morgon är det fredag och lovet är snar slut.. tycker att det har gått ganska sakta men ändå väldigt fort.
Nu är jag trött och ska hoppa i säng, i morgon är det ju en ny dag och nya tag.
pusss

1 kommentar:

  1. du.. nu är det fakitskt mindre än en månad, yäy!
    det börjar abslut närma sig för oss nu!
    GÖTT GÖTT GÖTT :)

    SvaraRadera