tänkte dra lite kort om min dag, upp och fixa till mig lite kolla julkalendern sen bort till hallen och kolla när Myckleby mötte Stenungsund, den matchen spelades oavgjord. Efter matchen gick jag ner till affären, där skulle vi lucior mötas och sen åka bort till eklunden för att sjunga på två avdelningar. Sen åkte vi upp till hallen och sjöng där. (y)
Fortsatte kolla på cupen efter vi sjungt och Myckleby slutade som tvåa! Jag gick hem och satte mig vid datorn, sen kom min älskling fast som nu för en stund sen åkt hem. och jag sitter och kollar på tv å är sugen på pizzaaa!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar