I morgon är en tråkig dag i skolan så då har jag bestämt mig för att vara sjuk, hähä! Mamma gick med på att sjukanmäla mig, det trodde jag aldrig, iaf verkligen inte för att det bara är en tråkig dag? Men det är ju kanon bra för mig, då får jag en dag på torp med Robert, vi ska kolla efter julklappar och sånt! MYSIGT! :d
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar