
Idag gick jag bort en sväng och kollade på fotboll, sen hem och fixa sig inför lucia. Åkte till Ellös där vi krönades, tyvärr så blev jag inte lucia, utan det blev Annie. Vi fick varsitt halsband också. Efter kröningen där åkte vi till Morlanda kyrka och var inne i församlingshemmet där och förberedde oss lite innan vi skulle in i kyrkan. Alltgick kalas bra fast jag tycker att det var kanon tråkigt faktiskt. hähä
I morgon ska vi tll eklunden och efter det så ska vi vara uppe på lusse-cupen och sjunga några låtar, blö. :)
Jag hatarverkligen lucialinnet, åh det är ju verkligen hur fult som helst vafan..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar