
Idag halv nio skulle vi vara på göken och sjunga sen började våran turnéring kring hela jävla Orust. Det var rätt tråkigt och mycket drygt eftersom vi skulle sjunga nästan samma låtar hela tiden. Men det gick allt bra, var på massor av olika ställen, fick äten god mat på ica i henån, kyckling och potatisgrätäng mmh! sen gick vi med oss godis hem och två julklappar också som innehöll två prydnads lucior. Efter att allt var klart åkte jag med Josefin hem, vi fixade klart idrotten inför i mogron, det är nämligen vi som håller i den, + Daniel och Amanda, vi får se hur det går. Mamma kom och hämtade mig runt fem, så nu är jag hemma och ska snart gå bort till skolan och kolla på min kära syster dom ska vara med i luciatåget, sött!
När jag kommer hem berättar jag om Dag 5, min älskling.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar