
En av mina bästa vänner är faktiskt min mamma, fast att man inte kan tro det så är det faktiskt så!
Men självklart så är Josefin min bästavän, hon är verkligen en sån där kanon kompis som verkligen alla borde ha. Vi är rätt lika fast ändå inte, vi har verkligen ingen humor och båda kan lipa över ingenting. haha
Väldigt roligt tycker jag faktiskt. :) Jag vet att jag väldigt lätt kan bli irriterad och ibland går det ut över dig, men det är inte meningen..
&' jag är jätte glad över att ha denna brud, hon är guld värd. jag älskar dig mycket tjejen o vill aldrig förlora dig.
Robert söderqvist, en underbar kille, han är verkligen världens bästa, finns alltid där och får en alltid på gott humör. Tyvärr är vi inte lika mycket med varandra och det tycker jag verkligen är synd för vi har alltid det så roligt, men snart så då ska det kollas på film fasiken! :D
Jag älskar dig killen, du är min bästavän oavsett.
Min älskade lilla bror också han får man inte glömma, sen alisa såklart har varit kompisar i hur många år som helst och du kommer alltid med dom rätta orden. ♥
Min pojke får la också stå med på denna listan då. (;
sv: superkul att du är med och tävlar :D
SvaraRaderaälskling , du är mitt allt !
SvaraRaderadu är den som alltid ställer upp för mig i alla lägen , alltid vi <3