Sidor

måndag 13 december 2010

Dag 5, min älskling






Min älskling, Jonas Anders Ivar Westberg är bäst i världen. :)
Vi blev tillsammans den 28 juni i år, så i morgon är det alltså två veckor kvar tills vi har ett halv år, mysigt! ja, vad mer kan man säga, det är en underbar pojk och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Han är en riktig dröm för föräldrarna kan man la säga hjälpsam och pratglad, själv är jag inte riktigt en sån typ. haha!
Jag älskar dig hjärtat, du är det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar