Sidor

lördag 11 december 2010

♥ Dag 3 – Mina syskon.


Jag har fyra gosiga syskon, Marcus 20, (halv bror, fast det är aldrig någon som tänker på det, inte ens jag själ.) Niclas 15, min kära tvilling bror och sen lillasyster Jessica på 9 bast!
Dom bästa syskonen i världen helt klart, även om man kan störa sig och bli arg på dom för det mesta så är dom ändå så bäst, ;)
Marcus, han flyttade hemifrån detta året, några månader sen, innan så bodde han och hans flickvän Sandra här hos oss. Nu har dom flyttat och bor i ett litet sött hus, jättemysigt. (:
Niclas, det är förvånansvärt att vi inte bråkar så mycket faktiskt, men det är bra, för jag tycker inte om att bråka och speciellt inte med Niclas får då åker man alltid på en fet smäll! hah, Niclas är en go kille och vi kan snacka om allt. Vi går i samma klass också och det har vi gjort sen nollan, men man märker faktiskt inte av varandra så mycket.
Jessica är datanörden nummer 1, verkligen! hon han sitta i timmar framför datorn eller tv:n, jag kan inte förstå hur det är möjligt.. Men hon är en gosig liten tjej, vi gnäller på varandra för det mesta för att hon är så förbannat seeeeg. På morgonen går jag upp med henne och jag kan tjöta på henne 485458457 gånger innan hon har gjort en sak. haha, men såklart älskar jag henne massor ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar