Sidor

fredag 10 december 2010

Dag 2, det pinsammaste jag någonsin gjort.

hm.. det är en bra fråga, finns ju en hel del faktiskt. hähä
Jag är ju rätt blyg så det mesta kan la bli rätt pinsamt, men jag kan faktiskt inte komma på något riktigt speciellt nu. tråkig som jag är.
(;


Men jag kan berätta en super kul grej i stället, jag fick tillbaks mitt musikarbete idag som vi lämnade in förra veckan och jag fick vg+! :D jag var hur orolig som helst över att det inte skulle gå så bra men det gjorde det ju, KANON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar