Jag är ju rätt blyg så det mesta kan la bli rätt pinsamt, men jag kan faktiskt inte komma på något riktigt speciellt nu. tråkig som jag är. (;

Men jag kan berätta en super kul grej i stället, jag fick tillbaks mitt musikarbete idag som vi lämnade in förra veckan och jag fick vg+! :D jag var hur orolig som helst över att det inte skulle gå så bra men det gjorde det ju, KANON!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar