Jag saknar Thailand! Det var kanon där verkligen, och hade verkligen inte varit dumt att ligga där nere och gotta sig nu i dessa kalla tider.
En person jag saknar, skulle nog vara Matilda, Alisa och Robert. Jag träffar dom fortfarande ganska ofta men jag är inte med dom så som jag var med dom förr. Så det är väldigt tråkigt, men jag antar att det blir så.
det var la det. (:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar