Sidor

lördag 25 december 2010

♥ Dag 17 – Min favoritresa.


(bilden är förjävla vacker, mmhm!)
Jag har varit ute och rest rätt mycket i mitt liv och jag tycker det är jätte roligt. Men nu på senaste tiden har jag inte uppskattat det så mycket, det blir la så när man blir lite äldre och man har killar/vänner och sånt där hemma, och sen sista resan var vi bort rätt länge, nästan en månad men jag ångrar att jag inte var mer glad och tog vara på tiden mer där.
Jag har nog två eller tre favorit resor/ställen.

Absoluta favoriten är självklart Thailand, det är ett varmt land och det är mycket billigt, och det gillar man verkligen. Som ni säkert förstår så var jag i Thailand för ett år sen, 14 december - 12 januari! Vi bodde hemma hos min farfar. Vi var ute på grejer, solade massor och badade. Var på fanta sea *stavning* sen åkte vi runt till några olika ställen i Thailand, shoppade, vi red på elefanter och forsränning, kollade på apor och andra kul saker. :) det var verkligen en upplevelse!

Andra stället är Bulgarien, det är också ett billigt ställe med sol och bad. god mat, och det finns massa affärer att fördriva tiden i. ett annat ställe som jag också tyckte om att vara på det var i Turkiet.

1 kommentar: