Sidor

lördag 4 september 2010

fredag








igår var en härlig dag, var ute med alisa sen bestämde vi oss för att vi skulle ut på picknick så det gjorde vi, mycket mysigt!
efter det hittade vi roluigt folk i svanesund! josefine, jennie, johannes, john, niclas och emil, senare kom musse och anes!
trevligt. vid nio åkte jag upp och kollade hur min bror och sandrade hade fått det uppe i huset och sen åkte jag vidare till älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar