nu har jag inte bloggat för det har varit strul med internet och igår tog jag 21:37 bussen till varekil , stod och snackade med Irvina en stund och sen vidare med sällskap av Patrick ner till Robert och Jonas som grillade och hade sig. :)
en mycket mysig kväll.
vaknade upp brevid gubbsingen, han gjorde frukost på sängen medans jag låg där och myste med lilla oscar! strax efter elva kom mamma och jessica och hämtade mig. vi skulle nämligen in till ö&b och sen til torp. handlade lite smått och gott på öb, schampoo balsam bodylotion och ah u name it.
På torp fick jag tag i ett par träningskor *lycklig* & så köpte jag och mamma ett par boooots som vis ka ha tillsammans, hon betalade & jag använder dom nog säkerligen lite mer än hon, kanon! :d
idag har jag även träffat mikael udd en sväng, det var mycket trevligt! fast också väldigt längesen tråkigt när det blir så ... Men i morgon ska vi träffas igen :))
nu är jag trött så det blir sääängen , otroligt härligt!
pussssssssss
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar