igår satte vi igång med mitt rum, ska måla om så just nu hålls det på med det.
hela dagen igår ägnade jag där inne, därför jag inte bloggade!
senare på kvällen drog jag hem till min kära josefin och hade det mys. käkade fruktsallad och satte ute på altanen i två timmar, snackade och lyssnade på mj! KANONISCCCCH
kom hem för en stund sen, snart ska jag äta frukost och sen ta det lugnt, tio i två bär det av till göteborg med alisa. Vi ska till rix fm om allt går som det ska. hahha (:
ha en bra daaaaag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar