Sidor

fredag 13 augusti 2010

godmorgon


mamma väckte mig i morse, strax innan tio. Vi skulle lämna Niclas i Henån för dom skulle åka på någon cup, sen handla lite maaat & sen in på ivars färg och hitta någon färg till mitt rum.
Jag tog en svart färg och någon annan lite gråaktig tror jag, känner på mig att jag inte kommer bli nöjd med resultatet men nu orkar jag inte bry mig, det får blir som det blir helt enkelt! :)
sover där ändå baraaaaa, aight?
skulle egentligen åkt med josefin till kungälv och träffat hennes farmor och så. men blev inte ändrade mig lite gällande det, idag ska jag vara med mikael som jag kanske träffat fem gånger på två år, och vi var alltid förr.. så det ska bli trevligt, var med honom en snabbis igår oxå men. (:
ikväll har jag bestämt vad det ska bli för mat, och det blir typ tacos fast inte med köttfärs utan det ska vara kyckling, mycket gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar