Sidor

fredag 13 augusti 2010

fredag den 13!


yes, idag är det alltså fredag den 13.
Än så länge är det allt bra med mig, men dagen är ännu inte slut. (; haha
nädå, jag har då inte varit med om otur på denna dagen förut vad jag kan minnas så, peppa peppa ta ett trä! (:

jag och min kära mamma bakar bullar, men just nu så står den och jäser.
den är nog snart färdig så får gå upp och titta till den!
myckleby spelar ikväll så ska kanske bort dit och kolla en sväng, & ikväll har jag säääng besök! :dd
av min kära vän josefin som det känns som att det var en evighet sen jag träffade sist .. '
vi ska äta bullar och ha de gottt, pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar