Sidor

måndag 17 maj 2010


som sagt Göteborg idag men älsklingen!
Åkte in mycket tidigt, gick i affärer och sen tog hon hål i naven (det blev grymt snyggt!:D)
jag köpte en ny piercing (bilden), pesent till niclas, morsdag pesent och så köpte vi en hårfärg ihop, eller det var typ lila toning så snart blir det lila slingor! ;)
gick i en äckel affär sen, där det var massa kött och fisk typ som , kofot, komage, och får någonting och det tyckte jag inte om. haha!
Tack för en jätte bra dag älskling (L)
plus, hetaste ämnet idag har varit ***** , och legginsen som va inne i en affär där som inte fanns då blev det inte alls kul ;( dom var jätte fina! och sen va det något annat ...
Enligt josefin så är det det som jagf har pratat om idag i stort sett hela tiden. haha bejb
var precis ute och gick en sväng, skulle ta åtte kilometerspromenaden men när vi kom halvvägs så orkade vi inte mer och någon var i behov av en toalett MOAHHA så vi ringde conny som fick komma och hämta oss. Nu har jag jätte jävligt ont i mitt huvud o ska nog snart börja plugga.. Men sängen lockar mer!
skola i morgon och jag har engelska prov på fredag plus en svensk filmanalys osm ska in i veckan (inte börjat på)! ;s
det var nog allt för mig, ha en fortsatt bra dag. KÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar