MIN ÄLSKLING SOV HOS MIG INATT! (a)
höhö, vi gjorde inte så mycket, gick och la oss ganska tidigt faktiskt, & det va härlgt!
kolla på en film i morse the ring2, den va la sådär jag kommer inte ihåg ettan sådär jätte bra men ah. Ni kan ju se den filmen om ni tycker det är kul (; mahaha
Nu har jag åångest för att jag inte har pluggat på länge och för jag har prov i ekologi på tisdag som jag inte ens kan, Det får bli att sitta brevid emil som vi bestämmmmt och jag hoppas verkligen att han kan det här nu!!
idag ska jag plugga lite efter att josefin dragit hem och sen ska jag nog göra mig iordning för vi ska till uddevalla och käka med jörgen och linda.
Nu är nog mamii och papii framme snart, hoppas dom får en underbart vecka! <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar