erica
åååh, alla bokstäver hoppar ju hur dom vill när jag skriver och det är otroligt jävla störande..
Och jag vill åka och se på matchen i stenungsund idag men det går ju ingen bra buss :(
JAG SKA TÄLTA IDAG. (y)
och igår kväll gick jag hem till daniel och var med han och engblom. Sen skulle dom på fest och vulle inte med så jag och robert drog hem till mig och kollade andra avenyn med niclas .. fust jag sov mest (a) haha
Nu tänker inte jag skriva mer för jag får ju fan seriöst dampeeeeeet ..... ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar