Sidor

onsdag 12 maj 2010

daggmask

dagen har snaart seglat förbi sakta men säkert och erica har ingenting gjort.
målat mina naglar och tattooo'at mig idag . haahah
iilllll rosa naglar och två tattos, hur grymt som helst.
jag och farmor åkte ner till affären förut och köppteee muatchoo godiis!!! :DD

DAGENS BÄSTA ; jag
DAGENS ROLIGASTE: också jag
DAGENS MUSIK : min bästa spotttlista.
DAGENS DAGGMASK : DUUUUUU
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar