Sidor

söndag 11 april 2010

söndag


lovet gick ju undan med en fruktansvärt fart, inte alls okej!!
Nu är det tbx till verkligheten i morgon börjar pluggandet och gå upp tidigt.. slut på alla sena nätter och slappa dagar, inge vi tycker om.
Men vi får ju se det possetivt, veckorna går ju faltiskt riktigt fort och det är snart sommarlov, wiho!
JAG FÅR FAMP PÅ DATAN FÖR ATT DEN INTE GÖR SOM JAG VILL!!!! åååååhh

menmen, nu ska jag iaf skriva klart min deckare och så fort jag kommer på det så blev jag genast på städ humör. jag måste skriva min deckare men det måste också städas, så hmm
jag börjar nog att kolla igenom deckaren och se om jag kan skriva vidare på allt som bästavännen robert börjat på, fast det står helt still i mitt huvud och jag är sämst på att hitta på saker och skriva.. hoppas jag inte behöver göra det mer än på mycket lång tid....
tack så mycket för du började med den och har skrivit så långt, du är bäst! <3

- ska försöka också att komma igån med bloggen känner att jag inte skriver så mycket som jag kanske borde, men nu var det ju lov och så och sedan kommer jag ha jätte mycket med skolan. men jag ska se vad jag kan göra något mer inlägg ska vi la allt kunna klämma in.

VAD VILL NI LÄSA ELLER SE I MIN BLOGG?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar