Sidor

onsdag 7 april 2010

niclas har ballerina på sitt rum
erica äter dom
- jag äter upp niclas ballerina så nu har niclas inget att dansa i.
HAHHAHAHAHHA

i sverige säger man dra åt helvete till dom man inte gillar. josefin, du är speciell lixom lätt!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAH , vad hade du tänkt han ska dsansa i nu då ?
    haha du är lite knepig faktis men de vill jga inte säga till dig för då kanske du blir ledsen sp jah säger iaf inte de :D
    du är bäst ! <3<3<3

    SvaraRadera