Sidor

söndag 4 april 2010

farmor



nu sitter jag här hemma hos världensbästa farmor, vi har pratat och kollat på bilder från thailand! :) -(översta,pippi island - under jessica och ida på kamala!
riktigt mysigt, nu ska jag snart hem.
min älskade farmor. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar