.
Sidor
söndag 4 april 2010
farmor
nu sitter jag här hemma hos världensbästa farmor, vi har pratat och kollat på bilder från thailand! :) -(översta,pippi island - under jessica och ida på kamala!
riktigt mysigt, nu ska jag snart hem.
min älskade farmor. <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar