hemmmsssssssss, och jag tror att jag är förkyld! buhu ;(
men nu hade jag tänkt att jag skulle berätta lite om hur jag har haft det som senaste dagarna, eller sen igår.. haha!
igår var jag hos josefin så, sov där o vi var ute och cyklade och sen hemma, fixade med löshår. vi kastade påskägg på en buss också och den stannade och backade tbx och vi ska ju inte snacka omhur rädda vi blev. mahahah xd
på kvällen sent någon gång kom jonas högberg på besök mycket mysigt kollade KENNY BEGINS och han är verkligen stentuff (h)
somande kanske halv tre skulle se en film men jag var helt död så jagt somnade direkt, sött!
vaknade någon gån och det var fiint väder, det gillas mycket. men det höll ju tyvärr inte i sig hela dagen.. senare under dagen kollade vi på lammmmm, GULLIAA!
och sen åkte jag hem, gick ner till cateva till familj o sen hem till alisa.
ute ute och ännu mera ute laga mat och träffa robert och jonas.
ROBERT KASTA NER MIG I DIKET/BUSKAR MEN JAG FICK MED HONOM NER. HÖHÖHÖ två goa dagar, synd bara att lovet är slut.. ;/
pösss , disco på vägen alisa vaffan indian (L)
men nu hade jag tänkt att jag skulle berätta lite om hur jag har haft det som senaste dagarna, eller sen igår.. haha!
igår var jag hos josefin så, sov där o vi var ute och cyklade och sen hemma, fixade med löshår. vi kastade påskägg på en buss också och den stannade och backade tbx och vi ska ju inte snacka omhur rädda vi blev. mahahah xd
på kvällen sent någon gång kom jonas högberg på besök mycket mysigt kollade KENNY BEGINS och han är verkligen stentuff (h)
somande kanske halv tre skulle se en film men jag var helt död så jagt somnade direkt, sött!
vaknade någon gån och det var fiint väder, det gillas mycket. men det höll ju tyvärr inte i sig hela dagen.. senare under dagen kollade vi på lammmmm, GULLIAA!
och sen åkte jag hem, gick ner till cateva till familj o sen hem till alisa.
ute ute och ännu mera ute laga mat och träffa robert och jonas.
ROBERT KASTA NER MIG I DIKET/BUSKAR MEN JAG FICK MED HONOM NER. HÖHÖHÖ två goa dagar, synd bara att lovet är slut.. ;/
pösss , disco på vägen alisa vaffan indian (L)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar